Diagnos

Har faktiskt en större anledning till varför jag inte bloggat. Kom hem från landet på lördagkvällen förra veckan och trodde då SöderhamnNära skulle fixat fibret så man kunde få internet, men nej. Tydligen inte. Det var därför ajg inte förvarnade er om att jag inte skulle blogga på ett tag. Eftersom mapa (mamma & pappa) skulle blivit klara med mitt rum INNAN jag hade kommit hem från Hastings har vi fått göra en hel del grejer som behövde göras innan vi kan fortsätta. Idag ska vi till exempel sätta upp byggplast runt isolering för att förhindra fuktskador. Sedan har jag tänk fråga en kompis hur man gör om sin blogg, själv, från grunden. Får vi se hur det blir, och om det kommer fungera. 
 
Imorse vaknade jag runt 10. Igår när pappa handlade frukost och sånt, bad jag honom köpa Fjällyoghurt (det bästa som finns!!). När jag imorse då tog det med Kellog's-flingor började jag genast känna av magont. Har haft sjukligt ont i magen på senaste tiden. Jag får en otroligt obehaglig och ond smärta i magmunnen och är nästintill att spy mestadels hela tiden. När jag sedan var i Sollentuna Centrum med några kompisar och åt lunch kände jag det komma smått, men jag brydde mig inte så mycket... då. Efter ett tag, när det var dags att börja dra sig hemåt, fick jag så ont att jag inte kunde röra mig ordentligt. Jag har för det mesta bara en misstanke. Det är laktosintolerens. 
 
JAG ORKAR INTE!
 

Btw, om jag hinner göra en videoblogg, kommer den upp antingen på onsdag kväll eller på torsdag. Om det krisar sig kommer den väl på fredag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0